Friday 29 November 2013

pengguna berpuas-hati/ satisfied customer

Salam.. Asshhtuaba rocks... khamis saya mencuba sepapan produk ini .. asshhtuaba 5in1. Saya memang kurang percaya pada produk2 mcm ni tetapi campuran catuaba tu amat menyakinkan. Saya ambil pada malam jumaat semasa dinner dan bersama isteri pada mlm tersebut. Hampir pukul 2pagi baru kami tidur. Wife kata... keras dan tahan lama...mmmm... saya rasa hebat dan amat selesa. Tak macam kopi lain yg saya pernah cuba yg buat saya pening kepala. Asshhtuaba 5in1 memang rocks.. ada 3 soalan... 1. Wife saya tanya... perempuan boleh ambil? 2. Macam mana jadi pengedar? 3. Dalam website saya tengok ada 8in1.. bila nak keluar? Terima kasih banyak2. Apapun... asshhtuaba memang rocks.. on COFFEE :: ASSHHTUABA1 replies.
at 19:21
Kehebatan Asshhhtuaba 5in1 terbukti... anda bila lagi???


Buy now....

No comments:

Post a Comment